Destiny 2: The Edge of Fate
Destiny 2: The Edge of Fate'i satın alarak yeni bir sefer, yeni bir yer, teçhizatlar ve çok daha fazlasını deneyimle.
Destiny 2: The Edge of Fate oyna. Gardiyanlar, Güneş sisteminin sınırındaki bir noktadan gelen gizemli bir çağrıyı takip edecek ve burada, geleceklerini yeniden şekillendirecek bir gerçeği ortaya çıkaracaklar.
Destiny 2'de yeni bir macera ve yeni bir destanın başlangıcı. Dünya kademeleri, Gardiyanların kendilerine uygun zorluk seviyesini seçmelerine olanak tanıyarak zaferle birlikte gelen ödülleri toplamalarını sağlar. Yüksek kademeler; daha zorlu meydan okumalar, daha fazla hikâye bölümü, keşfedilecek yeni sırlar ve toplanacak daha güçlü teçhizatlar sunar.
Reef'in derinliklerinde gizli, yeni bir yer seni bekliyor: Kepler adlı gizemli, küçük bir gezegen. Bu yeri tehlike dolu bir gezegene dönüştüren bir Anomalinin etkisindeki kayıp bir insan yerleşimini ve unutulmuş Günahkâr hanedanlıklarını keşfet ve yeni karakterlerle karşılaş.
Gardiyanının yeteneklerinin sınırlarını zorla ve gizemli Anomaliden güç alan yeni yer becerileri ile Kepler'in sırlarını ortaya çıkar.
Mücadeleye iki yeni düşman savaşçı katılıyor. Kobold'lar olarak bilinen Izdırap dronu sürülerini ezip geç ve zafer yolunda başarıya ulaşmana engel olmaya kararlı, havada süzülen, şeytani Günahkâr Corsair'lerle yüzleş.