Destiny 2: The Final Shape
For the first time ever, Prismatic empowers you to combine Arc, Solar, Void, Stasis, and Strand into a custom subclass of your design. Light and Darkness have no quarrel with you, Guardian.
The Final Shape looms – a nightmarish calcification of reality into the Witness’s twisted design. Embark on a perilous journey into the heart of the Traveler, rally the Vanguard, and end the War of Light and Darkness.
Adventure throughout an impossible landscape that bends time and space. Pursue the Witness and behold what lies within the Traveler.