Destiny 2: Ostateczny kształt
Po raz pierwszy w historii pryzmatyczność pozwoli wam łączyć elektryczność, słońce, próżnię, stazę i pasmo w spersonalizowaną podklasę waszego projektu. Światło i Ciemność współistnieją w was w harmonii, Strażnicy.