Destiny 2: The Final Shape
Prismatic; ilk kez Ark, Solar, Void, Stasis ve Strand'ı kendi tasarladığın özel bir alt sınıfta birleştirme olanağı sunuyor. Aydınlık ile Karanlığın, senin içinde hiçbir kavgası yok Gardiyan.
Gerçekliğin Tanık'ın çarpık tasarımında kâbus gibi kireçlendiği The Final Shape beliriyor. Gezginin kalbine doğru tehlikeli bir yolculuğa çık, Vanguard'ı topla ve Aydınlık ile Karanlığın Savaşını sona erdir.