Destiny 2: The Witch Queen
Udforsk Savathûns Throne World for at løse gåden og finde ud af, hvordan hun og hendes Lucent Hive stjal Lyset. Opdag hemmelighederne for at fremstille nye våben og det nye Glaive-våben, og slip levende fra det efter at have opdaget sandheden i hendes spind af løgne.
Savathûns Throne World er et forskruet samfund, hvor korruption og pragt danner rammen om en skrøbelig magtbalance. Hun har et palads et sted i sumpen, hvor du kan finde alt, hvad hun skjuler.
Lav dine egne våben med unikke kombinationer af mods, shaders og stats. Behersk det nye Glaive-våben, og gør brug af effektive nærkampskombinationer, projektilangreb og nyttige energiskjolde.