Destiny 2: Triumphant Rewards Silver Bundle
Purchase the Destiny 2: Triumphant Rewards Silver Bundle and receive the Cheesy Cha-Cha Legendary emote along with 1,700 Silver (1,000 + 700 bonus Silver) which you can use to purchase the Triumphant Rewards Pass, cosmetics, and more!
Visit the Eververse store in-game to use your Silver and buy the Destiny 2: Triumphant Rewards Pass.