Destiny 2: Triumphant Rewards Silver Bundle
Køb Destiny 2: Triumphant Rewards Silver Bundle, og få en Cheesy Cha-Cha Legendary-emote samt 1.700 Silver (1.000 + en bonus på 700 Silver), som du kan bruge til at købe Triumphant Rewards Pass, kosmetiske genstande og meget mere!
Besøg Eververse-butikken i spillet for at bruge dit Silver og købe Destiny 2: Triumphant Rewards Pass.