Destiny 2: Pakiet srebra Triumfalne nagrody
Kup pakiet srebra Destiny 2: Triumfalne nagrody i otrzymaj legendarną emotkę „Serowa cza-cza” wraz z 1700 szt. srebra (1000 szt. + bonus w wysokości 700 szt.), które możesz wydać na zakup przepustki z Triumfalnymi nagrodami, przedmiotów kosmetycznych i nie tylko!
Odwiedź sklep Eververse, aby wydać srebro i kupić przepustkę z Triumfalnymi nagrodami Destiny 2.