Destroy All Humans! 2 - Reprobed
Crypto is back with a license to probe. The alien invader returns, groovier than ever. Experience the swinging ‘60s in all its chemical-induced glory and take revenge on the KGB for blowing up your mothership. You’ll have to form alliances with members of the very species you came to enslave.