We have finished all the game features but are running out of time and budget to implement the story of this game. Therefore we would like players to experience the gameplay first while we add storylines and further polish the game.
The full release of the game will have complete storylines and sidequests and more level, items and playable characters.
In the current Early Access version, players can experience the full gameplay circle and all the features. But a player can only progress a small amount of story and no sidequests. Because of the amount of story, the player can progress, there will not be many boss fights and later stages of items and equipment.
We plan to use Discord to interact with players and gather feedback for bug fixing and improving the gameplay experience.
Once the game is released, we will also answer and discuss all the issues and thoughts with you on the discussion board.