Dopracowaliśmy już w zasadzie całą mechanikę gry, ale kończy nam się czas i budżet, aby wdrożyć w pełni scenariusz. Dlatego chcielibyśmy, aby gracze już zapoznali się z rozgrywką, podczas gdy my będziemy dodawać kolejne linie fabularne i dopieszczać szczegóły.
Pełna wersja gry będzie posiadała kompletne linie fabularne oraz misje poboczne, więcej poziomów, przedmiotów i grywalnych postaci.
Mamy w planach używać Discorda do interakcji z graczami i otrzymywania opinii w celu naprawiania błędów i poprawy wrażeń z rozgrywki.
Po wydaniu gry będziemy odpowiadać na pytania i omawiać z wami wszystkie kwestie i przemyślenia na forum dyskusyjnym.