Oyunun tüm özellikleri tamamlanmış durumda ama hikâyeyi oyuna eklemek için zamanımız ve bütçemiz azalıyor. Bu yüzden biz hikâye örgülerini eklerken ve oyunu daha da iyileştirirken oyuncuların önce oynanışı tecrübe etmesini istiyoruz.
Oyunun tam sürümünde eksiksiz hikâye örgüleri ve yan görevlerin yanı sıra daha fazla seviye, eşya ve oynanabilir karakter olacak.
Discord üzerinden oyuncularla etkileşim kurarak hata düzeltmeleri ve oyun deneyimini iyileştirme konusunda gerekli geribildirimleri toplamayı planlıyoruz.
Oyun yayınlandıktan sonra da tüm fikirlerini ve karşılaştığın sorunları tartışma panosunda tartışmaya ve yanıtlamaya devam edeceğiz.