Detective Sherlock - Shadow Stalker
Everyone has secrets they guard closely. Find a way to pry them open, and you move closer to the truth! Each “locked heart” represents a key clue. Gather critical clues and connect them to generate new, vital insights. In the end, armed with crucial evidence and your unmatched conversational skills, confront the killer and crack the case!