Dice Legacy
Dice Legacy to oparta na kościach gra o przetrwaniu i budowaniu miasta osadzona w tajemniczym świecie pierścieni. Rzucaj kostkami i zbieraj zasoby, poszerzaj swoje osady i broń ich, przetrwaj zimę i kontaktuj się z dziwnymi mieszkańcami tego tajemniczego świata.
W tej grze typu rogue-like o przetrwaniu i budowaniu miasta swoim królestwem zarządzasz losowo — rzutem kością, który określa Twoją przyszłość i który nie odbywa się w tle, ale jest jednym z głównym elementów rozgrywki w Dice Legacy. Odkrywaj niezamieszkałe terytoria i panuj nad lojalnymi podwładnymi.