Dice 'n Goblins
Help Gobby escape the dungeon! Fight with dice in turn based combat. Use your skills to make combos and beat bad luck. Loot, buy and upgrade your equipment to build a dice pool able to fend your foes!
Discover 12 interconnected levels with classic grid-like controls. Walk, run, jump, swim, take stairs and fall across different floors! Meet a charming cast of characters and make some friends.
Fight with your dice in turn-based combat. Luck is not something you can rely on. Only your wits will lead you to victory.
Crack open chests and discover powerful new dice to add to your arsenal. Craft a unique dice pool and unlock devastating skills! Unleash unstoppable combos using your dice and skills.