Die Again
Die Again is a wildly striking top-down shooter where you have to DIE to survive!
Travel through a world changed by the Blue Blood to reach Ground Zero, the origin of everything. Fight for your life in a land ravaged by constant wars. Meet all kinds of unique characters whose evolution will be affected by your decisions. Better take them carefully: your outcome depends on your actions too.