DIMENSIONS: The Catalyst
Dimensions: The Catalyst is a short and emotional narrative experience set fifteen years before the events of the first Dimensions. It follows Tani and Jhonny during the last mission they ever face together, long before the world understands what a Rift truly is.
It is a bond built on trust, respect and unspoken understanding, something neither of them ever needs to label.