Terraspace
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Welcome to Terraspace! Here you have to go on an exciting journey through the galaxy and build a spaceship that will help you move to another planet. But this is not just a construction game — it's a whole universe where you can show your skills as a strategist and engineer.
In the game "Terraspace" you will be engaged in the construction of equipment that will allow you to extract the necessary resources: food, water, electricity and other consumables. You will have to plan your actions carefully to provide your team with everything necessary for survival in space.
But your main goal is not to destroy the astronauts and build a spaceship that can transport you to another planet. To do this, you will need to create new designs and collect resources.
The game "Terraspace" offers you a unique experience of planet settlement and terraforming — creating conditions for life on unsuitable planets. This will require you to build the necessary structures to populate the planet.
Are you ready for the most exciting journey of your life? Then welcome to the game "Terraspace", where every step you take will matter, and every decision will affect the outcome of the entire mission!