Terraspace
Permainan Akses Awal masih dalam pembangunan dan mungkin berubah secara ketara dari semasa ke semasa. Oleh itu, anda mungkin mengalami isu yang tidak dijangka atau elemen tatamain yang baharu sepenuhnya semasa bermain permainan ini.Anda boleh main sekarang untuk mencuba permainan sementara permainan dibangunkan atau tunggu sehingga permainan ini menawarkan pengalaman yang lebih lengkap.Welcome to Terraspace! Here you have to go on an exciting journey through the galaxy and build a spaceship that will help you move to another planet. But this is not just a construction game — it's a whole universe where you can show your skills as a strategist and engineer.