Terraspace
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Welcome to Terraspace! Here you have to go on an exciting journey through the galaxy and build a spaceship that will help you move to another planet. But this is not just a construction game — it's a whole universe where you can show your skills as a strategist and engineer.