Terraspace
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Terraspace'e hoş geldiniz! Burada galakside heyecan verici bir yolculuğa çıkmalı ve sizi başka bir gezegene taşıyacak bir uzay gemisi inşa etmelisiniz. Ancak bu sadece bir inşaat oyunu değil; bir stratejist ve mühendis olarak becerilerinizi gösterebileceğiniz bütün bir evren.
"Terraspace" oyununda, yiyecek, su, elektrik ve diğer sarf malzemeleri gibi gerekli kaynakları çıkarmanızı sağlayacak ekipmanların inşasıyla meşgul olacaksınız. Ekibinize uzayda hayatta kalmak için gereken her şeyi sağlamak için eylemlerinizi dikkatlice planlamanız gerekecek.
Ancak asıl amacınız astronotları yok etmek ve sizi başka bir gezegene taşıyabilecek bir uzay gemisi inşa etmek değil. Bunu yapmak için yeni tasarımlar oluşturmanız ve kaynaklar toplamanız gerekecek.
"Terraspace" oyunu size gezegen yerleşimi ve terraforming konusunda benzersiz bir deneyim sunuyor — uygun olmayan gezegenlerde yaşam için koşullar yaratmak. Bunun için gezegeni doldurmak için gerekli yapıları inşa etmeniz gerekecek.
Hayatınızın en heyecan verici yolculuğuna hazır mısınız? O zaman attığınız her adımın önemli olacağı ve her kararın tüm görevin sonucunu etkileyeceği "Terraspace" oyununa hoş geldiniz!