Dino Hazard: Chronos Blackout
A group of people is trapped in a high-tech facility on a tropical island in the year 2147. They need to survive a malicious artificial intelligence system while fighting against dinosaurs and hacked robots.
Explore a vast island with distinct ecosystems and creatures. Mandatory grinding is not essential, but players can enjoy fast-paced strategic combat focused on character traits. You can solve conflicts with either HATE or LOVE strategies that influence the environment around you. Gameplay possibilities expand as you restore the facilities.
You play as a distinct group of characters that must overcome their differences to defeat a common enemy. You must administrate their skills to restore facilities before it is too late. Discover who is the malicious antagonist and escape its traps and puzzles to survive.
Explore an open world and play as you wish. Do you prefer developing a career as a hunter, a scavenger, or a conservationist?
Part of the profits from the sales of DINO HAZARD is destined for scientific research in the field of paleontology, including the study of dinosaur fossils.
OpenGL ES 2.0 hardware driver support required for WebGL acceleration. (AMD Catalyst 10.9, nVidia 358.50)
This game is meant to run on 60 Hz monitors. Running it on higher frequencies may cause unexpected issues.