Diorama Builder - Pirate Isle
The "PIRATE ISLE" expansion for DIORAMA BUILDER brings a new and detailed diorama of a complete pirate scene, full of secrets. Assemble the iconic Skull Mountain, piece each part of the Pirate Village, and build a magnificent Pirate Ship, exploring all its quarters, from the captain's room to the armory.
But the island holds more mysteries. Discover the buried Treasure Chest, witness the passage of the dreadful Ghost Ship, and observe the island's complex fauna, from tropical birds to marine animals.
The terror of the seven seas, ready to be assembled! Explore the captain's quarters, ready the cannons on deck, and discover the secrets hidden inside this magnificent vessel.
What would a pirate be without their hideout? Assemble the iconic Skull Mountain, the perfect place to keep secrets. Interact with the right spot to unearth the legendary Treasure Chest!
The buccaneers' refuge! Assemble the bustling docks, with their boats, rowboats, and supplies. The rustic houses make up the perfect scene, a place that transforms when night falls and the lanterns glow in the dark.
A mystery haunts this coast! The Ghost Ship sails on cursed waters, defying the laws of the sea. What happens if you dare to interact with this spectral apparition? Discover the secret of its curse.
Upon completing the diorama, special animations will be automatically activated, and INTERACTION MODE will be unlocked, allowing you to interact with the scene by clicking on various points to see fun animations.
In INTERACTION MODE, you can activate NIGHT MODE, lighting up all the scene's lights at once, allowing you to enjoy a very special view of the diorama.