Does this product offer in-game purchases?
Yes, DIORAMA BUILDER offers additional content (DLCs) such as new dioramas and building themes. These items can be viewed in the game menu and purchased through the Epic Games Store.
Yes. The base game is a complete experience. In-game purchases are strictly for optional expansion packs (DLCs) to increase your collection of models.
All transactions are processed exclusively through the Epic Games Store payment platform. The game does not use any third-party payment systems.