Diorama Builder - Mars Colony
This expansion of DIORAMA BUILDER brings the "MARS COLONY" diorama, which will allow you to build a real exploration colony on Mars. In it, you can build, for example, a workshop for vehicles, a greenhouse for growing plants, a rocket with its launch tower, and much more!
This expansion of DIORAMA BUILDER brings the "MARS COLONY" diorama, which will allow you to set up a real exploration colony on Mars. In it, you can set up, for example, a workshop for vehicles, a greenhouse for growing plants, a rocket with its launch tower, an exploration truck, a power station, a control tower, and much more!
The workshop is the place where "exploitation vehicles" are repaired. It also contains a scanner to analyze the vehicle's situation and two arms that can, for example, charge the battery or carry out welding and repairs on the vehicle.