Diorama Builder - Secret Bunker
This expansion of DIORAMA BUILDER brings the "SECRET BUNKER" diorama, allowing you to build an underground super bunker. You can assemble features like an elevator that takes the exploration bus to the surface, a complete gym for the residents, a large dormitory, a kitchen and dining hall, a control and communication room, and much more!
The elevator is responsible for transporting the bus from external expeditions, from the surface to inside the bunker and vice versa. During these excursions to the outside, the team brings supplies to stock the inhabitants of the bunker.
The control room is where all communication with the outside and the inside is conducted (through speakers located in all areas), as surface analysis, and control of all operations and machinery in the bunker. It is here that the inventory of supplies and products, air quality, and other essential information for the bunker’s operation are managed.
The gym is quite diverse, with various equipment and resources for the inhabitants of the bunker to exercise and train in self-defense, keeping themselves in shape for imminent danger situations, such as external invasions, for example!
The plantation is where various vegetables and greens are grown to feed the inhabitants of the bunker. There is a whole process of irrigation, fertilization, and care to ensure that these essential ingredients for the group’s diet are never lacking.