DIRECT CONTACT
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Direct Contact delivers an authentic and immersive first-person tactical experience built for those who demand realism.
Step into the boots of an elite special forces operative in Direct Contact, a next-generation UE5 single-player tactical shooter that delivers an unparalleled level of realism and intensity. Designed for those who crave authentic military combat, this game immerses you and your team—or just you alone—in a world where every shot counts, every decision matters, and every mission is a test of skill and strategy.