Directive Zero
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Infiltrate High-Security Industrial Port in This Intense Tactical FPS as You Execute the Zero Protocol!