Disciples: Domination - Deluxe Edition
Disciples: Domination – Deluxe Edition offers you a host of extras for your reign over Nevendaar! In addition to the main game, this package equips you with a huge skin package, a Resource Starter Boost Pack, the Original Soundtrack, and a digital Compendium.
Rule through the chaos and put the extras of Disciples: Domination – Deluxe Edition to good use! In addition to the main game, this package equips you with new looks for Avyanna, her mount, and her companions, along with two new weapon skins and a Resource Starter Boost Pack to aid you during your first steps in this new adventure across a crumbling kingdom.
Dive even deeper into the world of Nevendaar with the digital Compendium featuring artworks and detailed concept artworks as well as 3D renders of Avyanna, her companions and some units and bosses, while you listen to the grim, atmospheric tunes of the Original Soundtrack.