Disciples: Domination - Deluxe Edition
Disciples: Domination Deluxe Edition tilbyder dig en masse ekstra til dit herredømme over Nevendaar! Ud over hovedspillet får du med dette pakke et kæmpe skin-pakke, et Ressource-starterpakke, det originale soundtrack og et digitalt kompendium.
Hersk over kaoset og udnyt ekstramaterialet i Disciples: Domination Deluxe Edition! Ud over hovedspillet giver dette pakke dig nye looks til Avyanna, hendes rideyr og hendes ledsagere samt to nye våbenskins og et Ressource-starterpakke, der hjælper dig i gang med dit nye eventyr i et faldende kongerige.
Dyk endnu dybere ned i Nevendaars verden med det digitale kompendium, der indeholder illustrationer og detaljerede koncepttegninger samt 3D-renderinger af Avyanna, hendes ledsagere og nogle enheder og bosser, mens du lytter til de dystre, stemningsfulde melodier fra det originale soundtrack.