Disciples: Domination - Deluxe Edition
Rządź w chaosie i wykorzystaj dodatki do gry Disciples: Domination Deluxe Edition! Oprócz głównej gry, pakiet ten zawiera nowe wyglądy dla Avyanna, jej wierzchowca i towarzyszy, a także dwie nowe skórki broni i pakiet startowy zasobów, który pomoże ci w pierwszych krokach w tej nowej przygodzie w rozpadającym się królestwie.
Zanurz się jeszcze głębiej w świecie Nevendaar dzięki cyfrowemu kompendium zawierającym grafiki i szczegółowe projekty koncepcyjne, a także rendery 3D Avyanna, jej towarzyszy oraz niektórych jednostek i bossów, słuchając ponurej, klimatycznej muzyki z oryginalnej ścieżki dźwiękowej.