Disciples: Liberation
Disciples: Liberation to przeznaczona dla dorosłych gra strategiczna z elementami RPG i turową walką w klimatach dark fantasy. Wyswobodź krainę Nevendaar i odkryj niezliczone historie w pełnym detali świecie, w którym każda decyzja ma konsekwencje, a każdy błąd może okazać się śmiertelny.
Wybór jest wszystkim: w Disciples: Liberation podejmowane decyzje kształtują Twoją historię.