Disciples: Liberation
Nevendaar topraklarını özgürleştir ve her bir seçimin bir sonuca sahip olduğu, her bir yanlış hareketin ise ölümcül olabildiği bu zengin ayrıntılara sahip dünyada uçsuz bucaksız hikâyeleri açığa çıkar.
Disciples: Liberation'da seçim her şey demek ve kendi hikâyeni nasıl yazacağın sana kalmış.