Discord
∙ Discord is great for playing games and chilling with friends, or even building a worldwide community. Customize your own space to talk, play, and hang out in.
∙ Create custom emoji, stickers, soundboard effects, and more to add your personality to voice, video, or text chat. Set your avatar, a custom status, and write your own profile to show up in chat your way.
∙ High-quality and low-latency streaming makes it feel like you're hanging out on the couch with friends while playing a game, watching shows, looking at photos, or idk doing homework or something.
∙ Easily hop in and out of voice or text chats without having to call or invite anyone, so you can chat with your friends before, during, and after your game session.
∙ See who’s around, playing games, or just hanging out. For supported games, you can see what modes or characters your friends are playing and directly join up.
∙ Watch videos, play built-in games, listen to music, or just scroll together and spam memes. Seamlessly text, call, video chat, and play games, all in one group chat.
∙ On your PC, phone, or console, you can still hang out on Discord. Easily switch between devices and use tools to manage multiple group chats with friends.