Disgaea 6 Complete Digital Dood Edition
Can a mere Netherworld zombie rise up and destroy a god? Find out in the most recent installment of the Disgaea series! Disgaea 6 Complete includes all previously released DLC, plus the Digital Dood Edition comes with a bonus artbook!
Can a mere Netherworld zombie rise up and destroy a god? Find out in the most recent installment of the Disgaea series! Features such as Super Reincarnation, 3D visuals, and adjustable gameplay settings make this the perfect game for both new and veteran Disgaea fans! Plus the Digital Dood Edition comes with a bonus artbook!