Disgaea 6 Complete Digital Dood Edition
Basit bir Netherworld zombisi yükselip bir tanrıyı yok edebilir mi? Yanıtını Disgaea serisinin en son oyununda öğren! Süper Reenkarnasyon (Super Reincarnation), 3D görseller ve değiştirilebilir oynanış ayarları bu oyunu hem yeni hem de deneyimli Disgaea fanları için mükemmel hale getiriyor! Ayrıca, Digital Dood Edition bonus bir çizim kitabı ile geliyor!