Disney Dreamlight Valley: A Rift in Time
Eternity Isle to starożytne królestwo pełne skarbów i magicznych artefaktów, które zagubiło się w czasie w wyniku ingerencji Jafara w magię. Wybierz się w podróż do tej odległej krainy i skorzystaj z nowego i tajemniczego narzędzia królewskiego zwanego Klepsydrą (Hourglass), aby odkryć tajemnice i zaginione skarby. Jafar zamierza ukraść Iskrę Wyobraźni (Spark of Imagination), starożytny relikt, który spaja całą tkaninę czasu doliny Dreamlight Valley. Musisz pokrzyżować mu plany. Z pomocą Klepsydry będziesz w stanie załatać szczeliny czasu i położyć kres nikczemnemu planowi Jafara!
Poznaj trzy nowe biomy obejmujące nowe obszary do eksploracji i stwórz swój własny. Od Ancient's Landing po Glittering Dunes i Wild Tangle – każdy biom obejmuje całkowitą personalizację układu z takimi ozdobami jak ukryte skarby i ekskluzywne meble inspirowane twórczością studiów Disney i Pixar.
Zagraj w nową grę planszową Scramblecoin. Mieszkańcy wioski już na ciebie czekają.
Znajdź nowe królewskie narzędzie zwane Klepsydrą (Hourglass) i wykorzystaj jej magię, by odnaleźć relikty zagubione w czasie. Zbuduj starożytne maszyny, aby zautomatyzować czynności, takie jak ogrodnictwo i gotowanie, co sprawi, że zarządzanie wyspą będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zabierz swoją nową Klepsydrę z powrotem do Dreamlight Valley i przemierzaj krainy, by odnaleźć jeszcze więcej skarbów!