Disney Dreamlight Valley: A Rift in Time
Eskiden hazineler ve büyülü yadigârlarla dolu kadim bir krallığa ev sahipliği yapan Eternity Isle, Jafar'ın büyülü işleri nedeniyle tarihin tozlu sayfalarına karışmış. Uzaklardaki bu diyara yolculuk yap ve esrarengiz yeni Royal Tool (Kraliyet Aygıtı) Hourglass (Kum Saati) ile yeni sırları keşfet, kayıp hazineleri gün yüzüne çıkar. Jafar'ın Dreamlight Valley'nin dokusunu bir arada tutan kadim yadigâr Spark of Imagination'ı (Hayal Gücü Kıvılcımı) çalma planlarına engel ol. Hourglass'in yardımıyla zamanda açılan gedikleri onarmak ve Jafar'ın şeytani planına bir dur demek senin elinde!
Her biri keşfedilmeyi ve dilediğince değiştirilmeyi bekleyen yeni bölgelere sahip üç yeni Biyomu araştır. Ancient's Landing'den (Kadimlerin Diyarı) Glittering Dunes (Parıltılı Kumullar) ve Wild Tangle'a (Yabani Sarmaşıklar) kadar her bir Biyom, kayıp hazinelerle ve Disney ile Pixar'dan ilham alan özel dekorasyonlarla süslenebilen tamamen kişiselleştirilebilir bir düzene sahip.
Köy Sakinlerinin seninle oynamaya can attığı yeni kutu oyunu Scramblecoin'i oyna.
Yeni Royal Tool "Hourglass"ı bul ve sihrini kullanarak tarihin tozlu sayfalarına karışan Relic'leri (Yadigârlar) bul. Ancient Machines (Kadim Makineler) inşa ederek bahçıvanlık ve aşçılık gibi Aktiviteleri otomatiğe bağla, adanı daha önce hiç olmadığı kadar kolay yönet. Yeni Hourglass'ını Dreamlight Valley'ye götürerek Realm'leri (Diyarlar) keşfe çık ve başka hazineler ara!