Disney Dreamlight Valley – The Storybook Vale Bundle
Disney Dreamlight Valley is a hybrid between a life-sim and an adventure game rich with quests, exploration, and engaging activities featuring Disney and Pixar friends, both old and new. Once an idyllic land, Dreamlight Valley was a place where Disney and Pixar characters lived in harmony—until the Forgetting. Night Thorns grew across the land and severed the wonderful memories tied to this magical place. With nowhere else to go, the hopeless inhabitants of Dreamlight Valley retreated behind locked doors in the Dream Castle. Now it's up to you to discover the stories of this world and bring the magic back to Dreamlight Valley!
In Disney Dreamlight Valley: The Storybook Vale, the second Expansion Pass for the game, discover a land made up of fabled stories, where myths and fairy tales sprang to life… until Maleficent and Hades tore the Vale apart. With the guidance of the Lorekeeper, journey to the Vale and meet heroes and villains who will bring epic trials to undertake, stories to reassemble, and friendships to recover.