Disney Dreamlight Valley—Honeyglow Woods Edition
Explore the Honeyglow Woods, and reconnect with Disney's Winnie the Pooh, Eeyore and Piglet in a brand-new Adventure Pack! This bundle includes the Disney Dreamlight Valley base game.
Disney Dreamlight Valley is a hybrid between a life-sim and an adventure game rich with quests, exploration, and engaging activities featuring Disney and Pixar friends, both old and new. Once an idyllic land, Dreamlight Valley was a place where Disney and Pixar characters lived in harmony -- until the Forgetting. Night Thorns grew across the land and severed the wonderful memories tied to this magical place. With nowhere else to go, the hopeless inhabitants of Dreamlight Valley retreated behind locked doors in the Dream Castle. Now it's up to you to discover the stories of this world and bring the magic back to Dreamlight Valley!
Disney Dreamlight Valley: Honeyglow Woods is a brand-new Adventure Pack for Disney Dreamlight Valley, perfect for newcomers to the Valley or seasoned Dreamlight players. Befriend 3 beloved Winnie the Pooh Characters, explore and decorate 4 brand-new areas, and solve puzzles in the mysterious Everoak Tree. Reconnect with childlike curiosity, rediscover the joys of friendship with a playful game of Pooh Sticks, and bring a touch of honey to your Valley as you perfect the art of beekeeping, which unlocks dozens of new crafting recipes!