Includes 2,000 Moonstones
Disney Dreamlight Valley: Honeyglow Woods is a brand-new Adventure Pack for Disney Dreamlight Valley, perfect for newcomers to the Valley or seasoned Dreamlight players. Befriend 3 beloved Winnie the Pooh Characters, explore and decorate 4 brand-new areas, and solve puzzles in the mysterious Everoak Tree. Reconnect with childlike curiosity, rediscover the joys of friendship with a playful game of Pooh Sticks, and bring a touch of honey to your Valley as you perfect the art of beekeeping, which unlocks dozens of new crafting recipes!
Deep within Dreamlight Valley lies the Honeyglow Woods, where you once spent lazy afternoons with long-lost friends. Rediscover this idyllic place, and you’ll quickly find Winnie the Pooh, radiating with optimism even on the gloomiest days. Nearby, the courageous Piglet is ready to face his fears, and the thoughtful Eeyore quietly accepts the Woods' melancholy... though a little cheering up would be most welcome!
At the heart of the Honeyglow Woods lies its golden secret: honey! Learn the art of beekeeping, crafting Busy Bees’ Houses and placing them among vibrant flowers to gather Golden Honey. Use it to create whimsical Honeyglow Furniture, bake delicious treats, and unlock new recipes. You'll soon be spreading a little sweetness to every corner of the Valley.
Disney Dreamlight Valley: Honeyglow Woods includes a brand-new mini-game you can play with all your Villagers: Pooh Sticks, inspired by the game as it appears in classic Winnie the Pooh stories! To play Pooh Sticks, find a bridge in the Gloommeadow and gather four Villagers. Each will choose an object and drop it over the bridge downstream. Whoever's object reaches the finish line on the river first wins! Pooh Sticks is a wholesome new way of creating lasting friendship bonds with your friends and neighbors in the Valley.