Disney Dreamlight Valley—Wishblossom Ranch Edition
Explore a magical world in Disney Dreamlight Valley alongside Disney and Pixar friends and travel to Wishblossom Ranch to build the ranch of your dreams!
In Disney Dreamlight Valley: Wishblossom Ranch, rebuild the ranch of your dreams, forge bonds with your horses, and befriend new Villagers as you saddle up for a new Disney adventure! Nestled amongst the Wishblossom Mountains is a special place powered by the heart’s deepest wishes, where horses once roamed free and stables were full of life. That was until the Ranch fell into the hands of someone who neglected it, causing a mysterious phenomenon – the Decay. Saddle up for an adventure with your new, magical Disney friends to find the missing horses, reverse the effects of the Decay, and restore the Ranch back to its former glory.