Dispatch
Dispatch is a superhero workplace comedy where choices matter. Manage a dysfunctional team of misfit heroes and strategize who to send to emergencies around the city, all while balancing office politics, personal relationships, and your own quest to become a hero.
You play as Robert Robertson, AKA Mecha Man, whose mech-suit is destroyed in a battle against his nemesis, forcing him to take a job at a superhero dispatch center: not as a hero, but a dispatcher. In charge of rehabilitating a group of ex-supervillains, you must manage your roster while navigating office relationships and rebuilding your suit for a shot at revenge.
In Dispatch, every decision you make influences the unfolding narrative. From banter in the breakroom to life-or-death situations in the field, your choices affect your relationships with the heroes, their allegiances, and the path your own story takes.
Blending narrative, strategy, and humor, Dispatch explores what it means to be a hero, whether you're wearing a cape or behind a desk.