Dollhouse
Dollhouse is a frightening film noir horror story sure to send shivers down your spine. Survive a horrifying trip into the mind of detective Marie. Piece your past together, but watch your back, as something gravely dangerous is hunting you down.
Dollhouse has some honestly good mechanics and ideas, and can be fun to play in short bursts. It's just repetitive, and it's unique multiplayer modes have likely never been played.