Domenation
This game supports or includes the use of Blockchain, NFT technology, or Cryptocurrency. All transactions and related activity, payments for in-game purchases, refunds, and customer support are handled by the publisher of this product.Please be advised: before purchasing any cryptocurrency or digital assets that players should do their own research. Player purchases through third party marketplaces are made at their own risk, and Epic Games does not encourage the purchase or sale of any cryptocurrency or digital asset.WISHLIST NOW!
Get ready for an adrenaline-pumping experience in Domenation, where every second counts! Stay inside the Dome to maximize your time and outsmart your opponents. Customize your character with unique skins and weapon styles to ensure you leave a mark, even in defeat. Plus, don't forget about your Frens, your loyal companions that evolve alongside you, providing essential support as you battle for survival. Will you be the last player standing?
In Deathclock mode, you start with just 5 minutes. When that clock hits zero, it’s game over - you’re out. And don’t think you can just hang out; time slips away even faster outside the naughty Dome. Stay inside, stay sharp, or say goodbye!
Survival isn’t guaranteed. Master the Dome, use every second wisely, and outplay your opponents. The last player with time left is the winner. Do you have what it takes to hang on until the very end?
Why go out looking plain? Choose from a variety of character skins, weapon styles, and profile pictures. If you’re going to leave, do it in style!
Every match is a chance to climb higher on the leaderboard. Outlast, outplay, and outsmart your opponents to prove you’re the best. Even if you’re eliminated, you’ll be remembered - at least until someone else takes your spot!