Domenation
Ta gra obsługuje lub wykorzystuje blockchainy, technologię NFT lub kryptowalutę. Wszystkie transakcje i powiązane działania, płatności za zakupy w grze, zwroty i obsługa klienta są realizowane przez wydawcę tego produktu.Uwaga: przed zakupem kryptowaluty lub cyfrowych towarów gracze powinni przeprowadzić własne rozeznanie. Gracz dokonuje zakupów na rynkach stron trzecich na własne ryzyko. Epic Games nie zachęca do zakupu ani sprzedaży kryptowaluty lub cyfrowych towarów.Dodaj to do swojej listy życzeń już teraz!
Przygotuj się na pełne adrenaliny doświadczenie w Domenation, gdzie każda sekunda ma znaczenie! Pozostań w Kopule, aby maksymalizować swój czas i przechytrzyć przeciwników. Dostosuj swoją postać za pomocą unikalnych skórek i stylów broni, aby upewnić się, że zostawisz ślad, nawet w porażce. Nie zapomnij o swoich Frens, lojalnych towarzyszach, którzy ewoluują razem z tobą, zapewniając niezbędne wsparcie w walce o przetrwanie. Czy będziesz ostatnim graczem na placu boju?
W trybie Deathclock zaczynasz zaledwie z 5 minutami. Kiedy zegar wskazuje zero, gra się kończy - jesteś na zewnątrz. I nie myśl, że możesz po prostu odpoczywać; czas ucieka jeszcze szybciej poza psotnym Domicem. Zostań w środku, bądź czujny lub pożegnaj się!