Domenation
Bu oyun Blok zinciri, NFT teknolojisi ve Kripto para birimi kullanımını destekler ya da içerir. Tüm işlemler ve ilgili eylemler, oyun içi satın alım ödemeleri, geri ödemeler ve müşteri desteği bu ürünün yayıncısı tarafından yönetilir.Oyuncuların bir kripto para birimi ya da dijital varlık satın almadan önce kendi araştırmalarını yapmaları gerektiğini hatırlatmak isteriz. Üçüncü taraf pazar yerlerinden yapılan oyuncu satın alımlarının riski oyunculara aittir ve Epic Games herhangi bir para biriminin ya da dijital varlığın satın alınmasını teşvik edecek bir pozisyonda yer almaz.Şimdi istekliste ekleyin!
Domenation'da her saniyenin önemli olduğu adrenalin dolu bir deneyime hazır olun! Zamanınızı maksimize etmek ve rakiplerinizi alt etmek için Kubbe'nin içinde kalın. Karakterinizi benzersiz skinler ve silah stilleri ile özelleştirerek, yenilgi anında bile iz bırakmayı garanti edin. Ayrıca, sizinle birlikte evrilen ve hayatta kalma mücadelesinde gerekli desteği sağlayan sadık arkadaşlarınız Frens'i unutmayın. Son oyuncu olacak mısınız?
Deathclock modunda sadece 5 dakikan var. O saat sıfıra geldiğinde, oyun bitti - dışarıdasın. Ve sadece takılabileceğini düşünme; kötü niyetli Kubbe'nin dışındaki zaman daha hızlı geçiyor. İçeride kal, dikkatli ol ya da elveda de!