DOOM 3
A demonic invasion has overwhelmed the Union Aerospace Corporation's Mars research facility. As one of only a few survivors, you must fight your way to hell and back against a horde of demons in this horror/action FPS and reimagining of the original DOOM.
Developed by id Software, and originally released in 2004, DOOM 3 is a critically acclaimed, horror/action first-person shooter and reimagining of the original DOOM. Released in 2019 to celebrate DOOM’s 25th anniversary, this enhanced version makes it even easier for players to enjoy the original game on modern platforms.
A massive demonic invasion has overwhelmed the Union Aerospace Corporation's (UAC) Mars Research Facility, leaving only chaos and horror in its wake. As one of only a few survivors, you must fight your way to hell and back against a horde of demons.
Log in with your Slayers Club account to receive a retro-inspired, Red DOOM Marine skin and matching nameplate for DOOM Eternal.