Doomed Lands
A diabolical demon dooms a teeming island to destruction. Five legendary lieutenants and their minions descend every seven days…but that allows ample time to prepare. Survive, craft, train, and gear up to defend the island!
Doomed Lands is a survival game inspired by games like Terraria, Stardew Valley and Forager, where the protagonist must collect, build, mine, face enemies, bosses and survive a doomed land.
Build your house, have animals, collect resources, mine, improve your equipment, explore new biomes, face enemies of all kinds, from gnomes to aliens, face funny and powerful bosses and try to survive.