Doomsday: The Seven Deadly Sins
The legendary captain descends as hidden power engulfs the wasteland! The Seven Deadly Sins Collab is now live!
The legendary captain has crossed time and space to arrive in the wasteland, and a new danger is approaching. Join forces with Meliodas and his companions to face the unknown threat sweeping across the ruins. Complete collaboration challenges to unlock exclusive The Seven Deadly Sins content and special rewards. Commanders, rally the power of the Sins and seek new hope in the depths of the despairing wasteland!
Doomsday: Last Survivors is a zombie survival game with multiplayer online competition and real-time strategy elements. Set in a near future where zombies have taken over the world, survivors must fight for their lives and humanity's future. As the Commander, you must lead fellow survivors to build their Shelter, explore fog-filled areas, and fight the zombies and rival factions! Are you tired of the usual strategy games and love zombie games? Check out Doomsday: Last Survivors to experience the exciting survival game!
Lead troops and civilians in your Shelter! Exterminate zombies to survive the apocalypse, or raid other Shelters to sustain your own. You can also form an alliance and fight enemies with your allies in one of the best survival games!
The crisis continues to loom over us in a cruel world where it's kill or be killed. Want to experience one of the best immersive survival experiences in zombie games? Look no further! Check out the realistic spherical terrain system with convenient zoom controls that enable close-up Shelter views to satellite views. Download Doomsday: Last Survivors today!
Realistic and exciting Hero designs portray survivors from different walks of life. Recruit talented Heroes to help lead your troops, defend your Shelter, and beat one of the best strategy games!